Mam problem z połączeniem się z urządzeniem Legato przez telefon Samsung S3 i9300
Proszę dokonać aktualizacji systemu android w telefonie do najnowszej wersji, a następnie zmienić ustawienia sieci WiFi na: Passpointing (włączony), Automatyczne przełączanie sieci (wyłączone).
Ten dział mocno się rozwija i wprowadzamy nowe rozwiązania danych problemów, czy porady jak w pełni wykorzystać możliwości kupionego przez Ciebie urządzenia.
Znajdziesz tutaj filmy instruktażowe pokazujące możliwości Twojego sprzętu, oraz porady, jak krok po kroku rozwiązać zaistniały problem.
Jeśli mimo to, nie poradziłeś sobie z dana sytuacją, jesteśmy gotowi, aby Tobie pomóc. Proszę napisać na wsparcie [at] legato.pro a konsultant techniczny, chętnie udzieli Ci porady.
Instrukcje obsługi urządzenia, możesz znaleźć w dziale zasoby, w karcie Twojego produktu.