Jak każdy z nas wie, nic nie trwa wiecznie, zwłaszcza przedmioty materialne. Zatem warto mieć na uwadze, że wszystko może się zniszczyć. Gdy to właśnie stanie się z naszymi produktami to czas by odwiedził on serwis w celu naprawy, albo wymiany na inny.
Jednak zanim to się stanie, proszę, abyś dokładnie sprawdził, czy rozwiązanie Twojego problemu nie znajduje się w instrukcji obsługi, czy w dziale wsparcia. Z doświadczenia wiemy, że najczęściej oddawane produkty na serwis to produkty, które wcale nie są zepsute, tylko osoba, która go oddaje, nie zna dokładnie jego możliwości. Przypominamy sobie, jedną sytuacje z życia, gdy na serwis jednego z czołowych producentów tabletów w Polsce, trafiały tablety, które nie były naładowane, a klienci mówili serwisantom, że nie działają, nie chcą się włączyć. Pracownik serwisu ładował do pełna takie urządzenie i odsyłał do właściciela z dopiskiem - "Sprawne".
Gdy na pewno wiesz, że to jednak nie to, skontaktuj się z naszym serwisem w celu wyjaśnienia sprawy. Najlepiej, będzie jak zgłoszenia serwisowe będziesz bezpośrednio kierował do naszych serwisantów, niż do naszych partnerów (tzn. sklepów w których kupiłeś produkt), ponieważ tak jesteśmy z nimi umówieni.
Zanim zadzwonisz, czy napiszesz do serwisu, pamiętaj! Po drugiej stronie także siedzi człowiek, który będzie starał Ci się pomóc, który myśli i czuje tak samo jak ty, więc postaraj się być miły. Jak powiedział Fiodor Dostojewski ?Jak przyjemnie jest powiedzieć człowiekowi coś miłego.?
Serwis czynny: Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
Kontakt mailowy: serwis@legato.pl
Kontakt telefoniczny: 32 299 22 99